Bu Blogda Ara

15 Aralık 2013 Pazar

SUSAMLI BALLI PATATES


Uzakdoğu mutfağına ait bu tarife internette rastladım.. Izgaraların yanında harika oluyor.. Farklı bir tarif arayanlar için..

Malzemeler:
5 orta boy patates

Sosu için;
2 yemek kaşığı bal
2 yemek kaşığı hardal
2 yemek kaşığı susam
1 çay bardağı zeytinyağı
2 diş sarımsak
Tuz

Yapılışı:
Patatesleri 20 dakika kadar hafif haşlıyoruz.. Fırını 200 dereceye ayarlayıp ısınmaya bırakıyoruz.. .Derin bir kapta sos malzemelerini çırpma teli iyice karıştırıyoruz.. Sarımsakları ezip içine katıyoruz.. Patateslerin kabuklarını soyup iri iri doğruyoruz.. Yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine yayarak yerleştirip üzerine sosunu döküyoruz.. Üzeri kızarana kadar yaklaşık 20 dakika fırınlıyoruz.. Afiyet olsun..

3 yorum:

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Ellerinize sağlık...Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

citlembikagaci.blogspot.com dedi ki...

İlginize teşekkür ederim.. Sevgiler benden..

citlembikagaci.blogspot.com dedi ki...

Teşekkür ederim.. En kısa zamanda linke göz atacağım.. Sevgiler..