Bu Blogda Ara

11 Şubat 2014 Salı

2 YUMURTALI KEK



Bu kek 2 yumurta ile yapılıyor ama görünümü 4 yumurtalı kek gibi.. Yine 22 santimlik kalıp kullandım.. Kakaom yoktu onun yerine çikolatayı sütle eritip hamura kattım.. Lezzetli ve pofuduk bir kek oldu..

Malzemeler:
2 yumurta
3/4 su bardağı toz şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı süt
Aldığı kadar un ( 3 su bardağı kadar)
1 paket kabartma tozu

Kakaolu kısım için;
1/2 paket bitter çikolata
1/2 bardağı süt

Yapılışı:
Fırını 170 dereceye ayarlayıp ısınmaya bırakıyoruz..Yumurta ve şekeri mikserla çırpıyoruz.. Diğer malzemeleri de ekleyip çırpmaya devam ediyoruz.. Çikolatayı sütle kısık ateşte karıştırarak eritiyoruz.. Kek hamurunun 2/3 sini kalıba döküyoruz.. Kalan 1/3 hamura çikolatayı katıp karıştırıyoruz..  Kalıptaki hamurun üzerine döküyoruz.. Isınmış fırında 40 dakika kadar pişiriyoruz.. Afiyet olsun..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

YEMEK TARİFİ BLOĞU OLANLARA MÜJDE

Yemek bloglarının tanıtım ve paylaşım yapabileceği BU BENİM TARİFİM sayfası yakında hizmetinizde olacak.

- Yemek bloglarına sayfada paylaşım ve tanıtım yetkisi verilecek.

- Paylaşımlar mutlaka kendilerine ait blog/bloglardan olacak. Başkasına ait bloglardan paylaşım yapılamayacak. Bu şekilde hareket edenlerin paylaşım yetkisi alınacak.

- Paylaşımlar sayfanın sıkıcı olmaması ve paylaşım bombardımanı olmaması açısından belirli bir sayıda olacak.

- Blogların paylaşımlarındaki beğeni durumuna göre bloglar arasında paylaşım sayısında farklılıklar olabilecek. Böylece kaliteli paylaşım yapan bloglar korunmuş olacak.

İlgilenirseniz cevap yazın

tmyemek@hotmail.com