Bu Blogda Ara

14 Mayıs 2009 Perşembe

ÇİKOLATA SOSLU PUDİNG

Çok hafif ve serin bir tatlı, tam sıcakların bastırdığı bu günlerde gerçekten harika gidiyor.. Mevsim nedeniyle meyva olarak çilek kullandım ama muz da çok yakışır diye düşünüyorum..

Malzemeler
:
1 paket Dr. Oetker vanilyalı puding
1 paket Dr. Oetker çikolata sosu
5 tane kedi dili
Çilek



Yapılışı:
Vanilyalı pudingi paketindeki tarife göre pişirip ıslattığım ortası delik kek kalıbına döktüm.. Henüz sıcakken üzerine kedi dillerini dizdim.. Oda sıcaklığına geldiğinde buzdolabına atıp iyice soğuyup katılaşmasını bekledim.. Kalıptan dikkatlice çıkarıp ortasına dilimlediğim çilekleri doldurdum.. Üstüne yine poşetteki tarife göre pişirdiğim çikolata sosu döktüm.. Hem sunumu, hem lezzeti çok hoş oldu..



Bu da aynı tarifle çilekli puding ve beyaz çikolata sosu ile yaptığım çeşit.. Daha meyva ağırlıklı ve bu yüzden daha hafif oldu..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık ^^

citlembikagaci.blogspot.com dedi ki...

teşekkür ederim.. afiyet olsun..