Bu Blogda Ara

2 Nisan 2009 Perşembe

HALLEY'Lİ ÇABUK TATLI

Televizyonda gördüm bunu.. Yaratıcılığın sonu yok tabii.. Halley'lerin üzerine gönlünüzce krema ya da krem şanti döküp kolay ve çabuk tatlılar yapabiliyorsunuz.. Krem şantiyi pek sevmediğimden (krem tartar'ı tercih ederim), iki çeşit krema ile yaptım.. Acil durum olduğu için Dr. Oetker'in toz halinde satılan hazır pudinglerinden kullandım.. Çok da güzel oldu; bu sadece benim fikrim değil, herşeyi kolay kolay beğenmeyen canım arkadaşım da çok sevdi .. Bu benim tarifim, siz hayal gücünüze göre yeni tatlar yaratın..

Malzemeler :

8 tane Halley

1,5 kilo süt

1 paket muzlu puding

1 paket bitter çikolatalı puding

2 muz

Yapılışı:

Halleyleri dörde kesip kabımıza boşluk kalmamasına dikkat ederek yerleştiriyoruz.. Üzerine sıcakken poşetteki tarife göre pişirdiğimiz muzlu pudingi döküyoruz (böylece Halley'ler hafifçe yumuşuyor).. O soğurken bitter çikolatalı pudingimizi tarife göre hazırlıyoruz (çok tatlı sevmiyorsanız benim gibi bitter tercih edin, Halley'in yoğun tadını hafifletiyor).. Ilınmış olan muzlu pudingin üzerine muzlarımızı doğruyoruz..



Üzerine soğuyup katılaşmasına izin vermeden bitter çikolatalı sosumuzu da döküp süsledikten sonra dolapta soğutup afiyetle yiyoruz..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çitlembikler kesilmesin